Osmaniye Belediyesi’nin hizmetlerinin halk tarafından nasıl algılandığı, belediyeden hizmet beklentilerinin neler olduğu ile belediyenin ve belediye başkanının imajının belirlenmesi amacıyla yapılmıştır. Araştırmanın alan uygulaması Osmaniye Belediyesi sınırları içinde, sosyo-ekonomik düzeye göre sınıflandırılmış 4 semtteki 29 mahallede toplam 1386 kişi ile cinsiyet, yaş ve mahalle büyüklüğü kotaları uygulanarak, yüz yüze görüşme tekniğiyle...
İstanbul Gaziosmanpaşa Belediyesi’nin hizmetlerinin halk tarafından nasıl algılandığı, halkın belediyeden hangi hizmetleri beklediği ile ve belediyenin ve belediye başkanının imajının belirlenmesi amacıyla yapılmıştır. Araştırmanın alan uygulaması İstanbul Gaziosmanpaşa ilçesini oluşturan 14 semtte, 29 mahallede toplam 3117 kişi ile cinsiyet, yaş ve mahalle büyüklüğü kotaları uygulanarak, yüz yüze görüşme tekniğiyle...
İzmir Ödemiş Belediyesi’nin hizmetlerinin halk tarafından nasıl algılandığı, belediyeden hizmet beklentilerinin neler olduğu ile belediyenin ve belediye başkanının imajının belirlenmesi amacıyla yapılmıştır. Araştırmanın alan uygulaması İzmir Ödemiş ilçesini oluşturan 7 semtte, 17 mahallede toplam 1255 kişi ile cinsiyet, yaş ve mahalle büyüklüğü kotaları uygulanarak, yüz yüze görüşme tekniğiyle...
Ümraniye sınırları içinde yaşamakta olan insanların, ekonomik durumlarını, komşuluk ilişkilerini, göç edenlerin konumunu, medya kullanım alışkanlıklarını, belediye başkanı ve belediye hizmetleri hakkındaki kanaatlerini ve seçmen davranışlarını belirlemek amacıyla yapılmıştır. Araştırmanın alan uygulaması İstanbul Ümraniye ilçesini oluşturan 14 mahallede toplam 2499 kişi ile cinsiyet, yaş ve mahalle büyüklüğü kotaları uygulanarak, yüz yüze...
İstanbul Sarıyer Belediyesi’nin hizmetlerinin halk tarafından nasıl algılandığı, belediyeden hizmet beklentilerinin neler olduğu ile belediyenin ve belediye başkanının imajının belirlenmesi amacıyla yapılmıştır. Araştırmanın alan uygulaması, İstanbul Sarıyer ilçesini oluşturan, 23 mahallede toplam 2668 kişi ile cinsiyet, yaş ve mahalle büyüklüğü kotaları uygulanarak, yüz yüze görüşme tekniğiyle...
Tokat Belediyesi’nin hizmetlerinin halk tarafından nasıl algılandığı, belediyeden hizmet beklentilerinin neler olduğu ile belediye ve belediye başkanının imajının belirlenmesi amacıyla yapılmıştır. Araştırmanın alan uygulaması Tokat merkezde yer alan 51 mahallede toplam 2111 kişi ile cinsiyet, yaş, mahalle büyüklüğü kotaları uygulanarak, yüz yüze görüşme tekniğiyle...