TÜRKİYENİN NABZI
MetroPOLL gündemin takipçisi olup, Türkiye’nin Nabzı raporu sayesinde kişi ve kurumların düzenli olarak sosyal, siyasal ve ekonomi alanlarında toplumsal dinamikleri takip edebilmelerini sağlar.
Türkiye’nin Nabzı ayda bir gerçekleştirilen ve abonelere paylaşım sistemiyle ilerleyen stratejik ve sosyal araştırmalar dizisidir. Araştırmalar, her ay Türkiye’de 18 yaş üstü nüfusu temsil eden 1200 ila 2500 kişi ile yüz yüze görüşme tekniğiyle gerçekleştirilir.
Yılda 12 adet Türkiye’nin Nabzı raporunun yanı sıra müşteri özel raporu da çıkartılır. Türkiye’nin Nabzı abonelerinin isimleri her koşulda gizlidir.
Türkiye'nin Nabzı araştırmaları 5 temel bölümden oluşur
- Türkiye'nin gidişatı
- Siyasal durum
- Liderin Görev Onayı
- Ekonomi-Tüketici Güven Endeksi
- Türkiye'nin gündemindeki güncel konular
ARAŞTIRMALAR
MetroPOLL, düzenli yapmış olduğu kamuoyu araştırmalarının yanı sıra, müşterilerinin ihtiyaçları doğrultusunda aşağıdaki alanlarda da araştırma hizmeti de vermektedir.
- KAMUOYU ARAŞTIRMALARI
- MEMNUNİYET ARAŞTIRMALARI
- PAZAR ARAŞTIRMALARI
Kapsamı müşterilerin ihtiyaçları doğrultusunda belirlenen araştırmalar, ilgili alanda uzman bilim insanları tarafından hazırlanırken; şirket bünyesinde bulunan yetkin ve deneyimli araştırma ekibince yürütülür ve yine seçkin bilim insanları tarafından veri analizlerine tabi tutulur ve raporlaştırılır. MetroPOLL
STRATEJİ VE DANIŞMANLIK
MetroPOLL, müşterilerinin hedeflerini dikkate alan veriye dayalı strateji planlaması hizmeti vermektedir.